Reg.datum 2009-10-15
Antal inlägg: 22
Omdöme: 0
|
Som titeln säger så handlar denna tråd om acaibär. Den nya trenden. Jag har själv beställt hem ett lager nu och ska snart börja testa det. Hoppas jag får dem hem i brevlådan innan slutet av veckan.
Det jag undrar är om någon har provat dem och fått några bra resultat. kanske bättre träningar, mer fokus på jobb,skola, ökad fettförbränning eller någon av alla otroliga fördelar det ska ge.
Tydligen så ska ju alla Hollywoodhunkar ha använt sig av det för att bli fit for fight för olika filmroller. T ex Huch Jackman för Xmen:Wolverine.
Har en bror som testat detta. Han hade märkt att han förlorat fett och blivit lite piggare. Utan att göra någonting annat än att just äta "bären". Inget speciellt med kost eller träning. Alltså äta pizza några ggr i veckan och aldrig träna mer än vad han gör på sitt jobb som snickare.
Hade varit roligt att få lite kommentarer om några som prövat bären men även av folk som kanske hört rykten om dem. |
Reg.datum 2008-10-10
Antal inlägg: 431
Omdöme: 12
|
Verkar intressant, har testat gojibär tidigare. Var beställde du dina acaibär nånstans? |
Reg.datum 2009-10-15
|
Jaså, vad tyckte du om dem gojibären då? ehh ärligt talat minns jag inte riktigt, men om man söker på acaibär på google så finns det en sida med gratiserbjudanden.(svensk sida) där beställde jag. |
Reg.datum 2008-10-10
|
Märkte väl egentligen inte så stor skillnad av gojibären. Men de är ganska goda som snacks
Hmm.. såna där gratiserbjudanden brukar alltid innebära att man binder upp sig att prenumera ett visst tag.. Samma sak med ditt erbjudande? |
Reg.datum 2009-10-15
|
OK. Man har 2 veckor på sig att testa dem sen måste man avbeställa framtida ordrar om man är missnöjd annars kommer dem på posten varannan månad. |
Reg.datum 2008-10-10
|
Hur har det gått? Börjat äta bären ännu? |
Reg.datum 2009-10-15
|
Jo börjat äta bären, har missat dosen någon gång ibland, men alltsom oftast fått i mig 2 två kapslarna per dag som man ska, har hittils inte märkt någon skillnad alls, varken energi/vikt-mässigt. Inte något. Det enda som kan vara något är att jag börjat blöda näsblod som fan!! behöver ju inte bero på bären dock Har heller inte tränat jätteflitigt under tiden och inte heller ätit så bra men det ska ju inte behövas enligt reklamen. Ska dock snart bli mer seriös med träning/kosten så då kanske det blir mer resultat. |
Reg.datum 2009-10-15
|
har tagit dem i ca 2 veckor om jag inte har helt fel. |
Reg.datum 2009-11-14
Antal inlägg: 65
|
Ta dem i sin naturliga form, som bär. Då kanske du upplever någon skillnad? |
Reg.datum 2009-10-15
|
Det är fullt möjligt det du säger marco. Men borde ju ändå inte vara någon större effekt. Är la helt enkelt att jag inte svara så bra på det eller att jag tagit det för kort för att känna effekt. |