Reg.datum 2011-06-12
Antal inlägg: 13
Omdöme: 1
|
Hej! Jag har ätit acaibär ett tag nu, har dock inte märkt något alls med vikten, känns faktiskt lite surt eftersom det i princip utlovas att något ska hända, men det är väl bara att kämpa på, kanske behövs ätas längre tid.. |
Reg.datum 2009-11-26
Antal inlägg: 173
Omdöme: 42
|
Funderar på att lansera ett svenskt blålila superbär i syfte att gå ner i vikt och bli fri från blämmor och få fin hy. Det växer i svårframkomlig svensk vildmark i snåriga buskar och plockas av darrhänta pensionärer med rullator.
Tänker mig göra en snygg hemsida som framhäver bärets förträfflighet, garanterar viktnedgång, har ledsmörjande effekt och hintar om helande egenskaper. Priset borde hamna kring 112,5:- för 120 kapslar, första laddningen kostar bara 39,90:-(frakt). Det kommer ju bli lite billigare än acaibär eftersom det inte är lika kraftigt antioxidativa, ca 6ggr mindre effekt.
Väljer man att binda upp sig på 36 månader får man 120 kapslar varje månad för halva priset(+frakt) och med en uppsägningstid på 3 månader.
Som marknadsföring tänker jag använda studier som stärker ovanstående påståenden, de studier som säger annat undviker jag så klart och så hade jag tänkt anlita en fysioterapeut, akupunktör och aerobics-instruktör som leende pushar för min produkt på hemsidor och i tv-reklam.
I kapslarna har jag även koffein och beta-alanin så man känner en effekt när man äter dem. Kanske att jag även skickar med en kostplan och träningstips i dvd-form, för optimal effekt ska jag rekommendera att bären tas i samband med Sauna-belt-träning i soffan med en slev glass i mungipan.
Kan det bli något tro? |
Reg.datum 2011-02-07
Antal inlägg: 20
Omdöme: 18
|
Bra svar. Du glömde bara att man skulle kunna köpa dem på kredit med en förträfflig ränta på 26,8 %. |
Reg.datum 2010-08-15
Antal inlägg: 96
Omdöme: 43
|
Jag undrar ju i mitt stilla sinne NÄR folk ska inse att det inte finns några mirakelgenvägar till en sundare och snyggare kropp... |
Reg.datum 2011-03-03
Antal inlägg: 21
Omdöme: 12
|
haha livsmedelsbolagen/kosttillskotts tillverkarna: ät de här så går du ner i vikt, ta den här kapseln så kommer du se ut si å så... Dom är bara ute efter att känna pengar!
Min uppfattning av det hela är: Öka i vikt= äta. Gå ner i vikt= inte äta.
Vill man gå ner i vikt så ät inte då, jag lovar att man går ner i vikt. Att lyssna på de som säger: ät de här för att gå ner i vikt, är liksom näst intill motsatsen. Det är inte svårare än att inte äta för att gå ner i vikt... |
Reg.datum 2011-03-03
Antal inlägg: 21
Omdöme: 12
|
tjäna pengar ska de stå...  |
Reg.datum 2011-06-17
Antal inlägg: 7
Omdöme: 0
|
Citat: Jo börjat äta bären, har missat dosen någon gång ibland, men alltsom oftast fått i mig 2 två kapslarna per dag som man ska, har hittils inte märkt någon skillnad alls, varken energi/vikt-mässigt. Inte något. Det enda som kan vara något är att jag börjat blöda näsblod som fan!! behöver ju inte bero på bären dock  Har heller inte tränat jätteflitigt under tiden och inte heller ätit så bra men det ska ju inte behövas enligt reklamen. Ska dock snart bli mer seriös med träning/kosten så då kanske det blir mer resultat.
Om man har näsblod ofta kan bero på lågt TPK (blodplättar) eller lågt Hb. Be din läkare ta några blodprover och köp Duroferon på Apoteket. Om man tränar mycket kan Hb:t sjunka, så då är det bra med Duroferon. |
Reg.datum 2011-06-17
Antal inlägg: 7
Omdöme: 0
|
Jag vill gärna prova dessa superbär! Man ska tro på vad reklamen säger, vad det än handlar om!
The irony of life... |