Reg.datum 2011-12-27
Antal inlägg: 1
Omdöme: 0
|
Hej, jag har problem med den här träningsdagboken. I min iphone försökte jag göra mina träningsprogram och lägga till övningar, men appen ville inte spara dem med de namn jag valde och under de kategorier jag valde. Jag gjorde t ex en övning som jag kallade "1 bröst" (för maskinens nr och övningens muskel) och lade den under kategorien bröst. Appen sparade denna under kategorin armar. Sen lade jag till en annan övning som jag kallade "plankan" och sparade under "övrigt". Appen kallade denna övning "1 bröst" igen och sparade under armar igen. Sen gjorde jag en övning som jag kallade "14 axlar", också den hamnade under armar under namnet 1 bröst. Hela passet som jag gjorde 27 dec sparades på 25 dec. Loggar in på datorn och försöker ta bort hela passet. Klickar på "ta bort". Är du säker, frågar datorn. OK trycker jag. Okänt fel, svarar datorn, har du fyllt i formuläret korrekt?
Dagboken ser bra ut innan man använder den, den har alla funktioner jag vill ha, men om funktionerna inte fungerar så vill jag ha en annan träningsdagbok. |
Reg.datum 2008-10-10
Antal inlägg: 436
Omdöme: 13
|
Hej!
Det verkar som din telefon kommit in i ett konstigt tillstånd. Prova att starta om den och se om det fungerar bättre då.
Tyvärr kan jag inte göra så mycket mer då jag själv inte kan upprepa problemet och ingen annan rapporterat in samma fel.
Mvh Calle |
Reg.datum 2012-02-10
|
Jag har samma problem när jag försöker lägga till livsmedel. De dyker inte upp i telefonen trots flera försök. |
Reg.datum 2011-03-16
Antal inlägg: 11
|
Var hittar jag iPhone appen Calle? Jag hittar en amerikansk variant, är det samma? |
Reg.datum 2012-01-10
|
Tjena, Jag har en HTC android telefon. Jag har problem med att lägga till övningar när jag kör från telefonens 3G direkt mot hemsidan. När jag fyllt alla rutorna och vill få fler "set" så funkar detta bara ibland! Vad göra?
/Sailor |
Reg.datum 2012-03-13
|
Bugg iphone
Jag kan inte lägga till någon aktivitet i min iphone. Felmeddelande kommer hela tiden även efter att jag stängt av telefonen. Använder oftast wifi inte 3G. Gör om gör rätt, matdagboksappen älskar jag så jag hoppas ni får helheten att fungera för iphone. Börjar ju glömma bort mina träningspass ju ... :/ Tack. |