Min dagsfysik av 10månaders träning :D

2009-12-29 09:55
Reg.datum 2009-11-14

Antal inlägg: 65
Omdöme: 0
http://forum.body.se/showthread.php?t=82434
Bilder, fysik info, allt finnes där! Ge gärna kommentarer här på dumbbell! Vore positivt att bli bedömd av er här! Lägg gärna upp bilder ni med! Mvh
2010-01-05 08:41
Reg.datum 2009-11-26

Antal inlägg: 153
Omdöme: 37
Lägg Bartolls bok i papperskorgen, ta åt dig och lyssna på råden du får på body.

Som jag skrivit förut beror dina ökningar på att du är en ung nybörjare, om du tror att det är tack vare optimerande av kost, hormoner och liknande så har du fel.

Du är på väg från ett osunt leverne till ett annat.
2010-01-05 11:10
Reg.datum 2009-11-14

Antal inlägg: 65
En del är ju tack vare optimerande av kost,hormoner etc.
Men jag har tagit åt mig råden. Därför blir jag lite mer inaktiv på internet nu så slutar allt sökande ang bli optimal.
2010-01-05 18:29
Reg.datum 2009-11-01

Antal inlägg: 151
Omdöme: 24
Håller delvis med Zlangen, att dina stora framsteg beror mycket på att du är ny i gymmet. Jag kommer själv ihåg mitt första år, särskilt de 10-20 första passen, där jag ständigt förbättrade mig i rasande fart. Detta sker mycket tack vare att tekniken förbättras och i ditt fall, liksom mitt, är du i rätt ålder för optimal utveckling.

Med detta sagt vill jag inte på något sätt förringa din insats. Resultaten är goda och för det krävs hårt och målinriktat slit. Det finns inga genvägar till styrka, definition etc. Självfallet spelar kosten in eftersom det är därifrån byggstenarna kommer. Vet själv hur jag har utvecklats sedan jag ökade kvalitén och kvantiteten på mina proteinintag och även började med kreatin. Dock är det i stort sett omöjligt att härleda vad som ger vad och hur stor del som beror på ålder, nybörjare och kost. Det enda man kan slå fast är att även kosten har betydelse.
2010-01-10 12:42
Reg.datum 2009-11-25

Antal inlägg: 14
Bättre bilder är ett måste, enda bilden som man fick ut nåt av var första backdoublebiceps och det ser väll bra ut kör hårt typ.

Bli medlem nu, det är gratis!

Förutom möjligheten att skriva i forumet, så kan du ha träningsdagbok eller matdagbok / kostdagbok. Registera dig här.
;