Reg.datum 2011-06-12
Antal inlägg: 13
Omdöme: 1
|
Har problem med denna pulsklocka som jag just köpt..jag har ställt in ålder och kilon, men varje gång som jag startar klockan, måste jag ställa in det igen. Har den inget minne eller har jag missat att ställa in något., jag får heller inget svar, alltså när jag har på mig klockan och bältet, registrerar den inte,,både klockans batteri och bältets batteri funkar,, Hjälp, Någon som vet!! |
Reg.datum 2010-08-15
Antal inlägg: 96
Omdöme: 43
|
Jag har ingen sån klocka så de första frågorna kan jag inte hjälpa dig med tyvärr.
Men fuktar du "ledarna" på insidan av pulsbandet innan du tar på det? Om man inte gör det så kan det vara så att pulsbandet inte får ordentlig kontakt och kan därför inte läsa av din puls. |
Reg.datum 2011-06-12
Antal inlägg: 13
Omdöme: 1
|
Tack Johanna79 för ditt svar, jo så här är det,,köpte kontaktgel, men det funkar inte ändå..
När min sambo använder klockan funkar den utmärkt, men inte på mig,,har kontaktat butiken, och de sa att jag skulle dra åt bältet, går inte att dra åt mer, och hur mycket jag än flyttar på det eller trycker får det inte kontakt,,,jag tror att det kanske är mer designat för en man, som inte är lika "vadderad" om man säger så... ;-) |