Jag har märkt att sen jag började träna några extra gånger i veckan har mina bröst krympt ganska så mycket. Något som kan få de att bli större igen? Bröstövningar, som kanske är mest anpassade för killar, förminskar dom de ännu mer eller fungerar det?
Jag tror att det handlar om fettmängd. Du har förmodligen gått ned i vikt sedan du började träna extra mycket och då tas vikten jämt fördelat på hela kroppen. Så för att komma tillbaks får du nog äta upp dej igen. Bröstövningar kommer inte hjälpa så mycket, men är bra att köra ändå för jämn fysik. Antar att du menar t ex bänkpress som en övning anpassad för killar, den är lika bra för tjejer att köra också för att få starka bröstmuskler.
för de första finns de inte speciella övningar för bara killar! tycker det ser ännu snyggare ut när en tjej ligger under bänkpressen Men för att komma till ditt problem som egentligen inte är ett problem är att du måste äta lite mer för du har förbrännt och det kan vara att kroppen har tagit lite fett från dina bröst! Men jag tycker fortfarande du ska träna bröst och hela kroppen som vanligt!
Jag måste säga att efter många tunga bänkpressar då jag fått mina bröstmuskler att växa ser brösten större ut! Inte så att de nog egentligen är större, men jag får lättare en klyfta då bröstmusklerna fyller ut ovanifrån. Så det är mitt tips.