tekniska frågor

2011-05-27 08:47
Reg.datum 2010-12-25

Antal inlägg: 1
Omdöme: 0
Har problem när jag går in på kalendren och skall skriva i träming, vikt......osv tagentbordet på min mobil kommer tagentbordet upp mem försvinner igen?
Undrar också om joggkompis automatiskt kan gå in i träningsdagboken?
Har en samsung galaxy.
2011-05-27 15:48
Reg.datum 2008-10-10

Antal inlägg: 436
Omdöme: 13
Hej!

Webbsidan är inte anpassad eller testad för att användas på mobiler, även om den funkar okej på vissa telefoner. Det är därför vi utvecklat apparna "Träningsdagbok" och "Matdagbok" som täcker in de vanligaste aktiviteterna.

JoggKompis kan (valfritt) synkroniseras med Dumbbell.se, då dyker dina pass upp på din dagbok.

Mvh Calle
2011-06-08 21:27
Reg.datum 2011-06-08

Antal inlägg: 1
Omdöme: 0
Snor tråden för att fråga en (säkert enkel) fråga,men jag hittar verkligen inte någon funktion som kalkylerar hur jag ligger i min energibalans, kcal in vs kcal ut! Vart finns det en sådan?
2011-06-09 19:56
Reg.datum 2008-10-10

Antal inlägg: 436
Omdöme: 13
Citat:
Brook skrev:
Snor tråden för att fråga en (säkert enkel) fråga,men jag hittar verkligen inte någon funktion som kalkylerar hur jag ligger i min energibalans, kcal in vs kcal ut! Vart finns det en sådan?
Det finns ingen sån automatisk funktion i dagsläget, även om det är en del som efterfrågat det. Det finns statistikfunktioner för att få total förbränning för sina aktiviteter och energiintag från kosten, men de är separata grafer.

Mvh Calle

Bli medlem nu, det är gratis!

Förutom möjligheten att skriva i forumet, så kan du ha träningsdagbok eller matdagbok / kostdagbok. Registera dig här.
;